tisdag 25 januari 2011

Två teman idag igen..

"En perfekt helg för mig" och "Det här hade jag på mig idag" är dom två. :)

En perfekt helg för mig.. Det var denna helgen det.. :D

På Fredagen så var ÄLSKADE Louise här och tittade på Let´s Dance med mig.
Lungt och stillsamt med massa mys, prat och dans..

På Lördagen så var jag hemma hos Jannike på tjejmiddag.
Det var hur mysigt som hellst.

Och på Söndagen så var jag bara hemma med Rambo och Zillah.
Egentid!! <3


Det här hade jag på mig idag...... DET var en tråkig grej att skriva om....
men men.. det är ju en del av utmaningen..

Idag hade jag på mig ett par gråa mjukisbyxor, en mörkblå pikétröja, svarta strumpor, vitt förkläde och en pepitarutig "pottmössa"

Det här är alltså inget som jag har på mig när jag åker o handlar, utan när jag jobbar.... ;)
Det är kanske därför det är en så tråkig grej att blogga om... har ju bara på mig fula kläder.. eftersom jag ändå skall smutsa ner dom med mjöl, sylt, grädde och allt annat som finns i bageriet.. ;)

såå.. det var det jag hade att skriva om idag,.. :)
Vi ses i morgon!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar