lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År och God Fortsättning!

Det är precis vad jag önskar er, kära vänner!!
Jag hoppas att ni hade en jätte trevlig kväll igår, med mycket champange, vackra festblåsor, massa god mat och massor med fina raketer! :D

Min kväll var jätte bra! Firade in det nya året i sängen med kudden! ;)

Jag är egentligen inte så mycket för det där med nyår och fester o grejer.. ;) Nyår känns alltid så himla påtvingat.. men skall ha så roligt, vara så fint klädd, man skall skåla och allt skall vara så fantastisk.. Gillar inte sånt.. så då föredrar jag att bara vara hemma och kolla på tv. :) Jag tycker att det är väldigt mkt roligare med spontana fester en helt vanlig kväll.. :) Och sen så måste jag ju säga att mycket hänger på vädret och att det är så galet kallt också.. ;)

Så... för att inte förstöra en fin tradition.. (de senaste 3 åren) så somnade jag gott innan 12-slaget.. *Haha* 23:30 om man skall vara riktigt petig.. ;)

Idag har jag inte gjort många knop om jag skall vara helt ärlig.. har bara suttit på häcken och glott på TV´n och datorn.. Ätit mat uppe hos mamma och promenerat med hundarna.

Såå.. det var det som jag hade att berätta om... :)

By the way.. kortet i toppen är från 2006, min andra resa till Tunisien. Fick ett par skor utav Ramsi.. :D *tack tack* Väldigt synd att dom var en eller tre storlekar för små bara.. ;) hahaha!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar