lördag 29 januari 2011

Mina drömmar

Är temat på bloggen idag..
Valde medvetet att inte skriva igår, då temat var: "vad hade jag på mig idag"
Inget kul tema för mig, som bara har bagarkläderna eller myskläder... :P

Så nu hoppade vi till nästa.. som är "mina drömmar".

Då så..

Mina drömmar....
Ja, det är ju att hela min familj skall få vara frisk och må bra.
Att mina underbara hundar lever för alltid.
Om en ny bil.
Jag drömmer om att gå ner i vikt, att vara smal och snygg.
Jag drömmer också om att någon gång träffa någon, som jag kan tänka mig att leva tillsammans med.
Om att få barn.... en familj..
Jag drömmer om att få möjlighet att resa till Australien och Nya Zeeland.
Om att någon gång ha möjlighet och modet att öppna ett eget bageri.

*ler* jaaa.. det var nog det.. Tror att jag fick med allt.. ;)


XOXO


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 16 – Fula ovanor
Dag 17 – Min favoritresa
Dag 18 – Min bästa födelsedag
Dag 19 – Något jag saknar
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min skoltid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Mina favoritskor
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar