söndag 15 januari 2012

Ber om ursäkt..

För att jag inte har uppdaterat er på ett tag, men har varit så sjukt trött.
Har jobbat Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag.
Så nu är det bara Måndag och Tisdag kvar innan jag har sovmorgon igen! :)
Så jäkla skönt!
Jag gillar ju att jobba, och jag gillar mitt jobb.
Men HERREGUD vad jag älskar Sovmorgon!!

I går kväll var jag och mamma på tjejkväll hos Johanna och Kicki.
Hade en jätte trevlig eftermiddag/kväll.
Vi käkade tacos och till efterrätt blev det cheesecake men hallonsås. *MUMS!*

Jag vägde ju in mig på VV i måndags.
80kg.....
Denna veckan har jag varit duktig, ätit mina points, promenerat runt  V-hagen 3 gånger i raskt tempo och inte små ätit, lagat lunch och middag varje dag....
Så... vad händer då.. när jag äter äcklig sallad, dricker vatten och motionerar lite..?
Jo... Jennie Wallborg går UPP 3kg på mindre än 1 vecka.
Visserligen vet jag ju sen innan att min kropp inte är som den ska..
Att det gör tvärtom ibland och är långsam..
resultat kan ju komma 2 veckor senare.
Vilket är jäkligt irriterande när man vill ha någon typ av resultat på en gång..

Så funderar på att ge VV 1 vecka till.. och funkar det inte, händer det inget drastiskt, så blir det nog pulverdieten i några veckor så man får en spark i rumpan..
Så att inte motivationen försvinner helt...!
Japp.. Så får det bli! :( :)

Nu skall jag soffhänga fram till det är läggdags!
Ha en fin kväll!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar