söndag 8 januari 2012

En dag fylld med hundar!!


Igår var jag och mamma på den efterlängtade My DOG mässan.
Jätte trevlig var det!
Massor med folk och många bra shower!!
Agility, Freestyle, Rallylydnad, hundakademin och det bästa... POLISEN!
Så sjukt häftigt att dom har sån stenkoll på sina hundar!!!
Apellydnad, skydd, osv, osv.. Jäkla häftigt!
Man är nog inte så tuff när det kommer en stor, välmusklad, agressiv hund i 100knyck emot en.. helt galet!
Och hunden biter inte förän "skurken" rör på sig, och den släpper inte förän hundföraren säger till...
Ingen annan än själva hundföraren kan få den till att bita eller att släppa..
Sjukt häftigt var det!

Tittade ju på Kelpieutställningen.
Träffade Anne-Lie och Tina där! Jätte roligt att se dom igen!! :)

Köpte faktiskt ingenting på mässan.
Insåg när jag gick runt där, att jag faktiskt har allt..
Visst kan man köpa ett halsband bara för sakens skull.. men jag har ju redan massor...

På hästmässan köper man ju alltid en grimma, ett schabrak eller liknande..
sånt som går åt...
Men till en hund har man inte lika mycket grejer..
koppel och halsband.. kanske nått täcke... that´s it... :)

Hade en jätte kul dag med mamma iallafall!! :)


När jag kom hem så hade Robin fixat filmen Red Dog till mig. (som jag bett om)
Herregud vilken film!
Har inte lipat så mycket sen Rambo dog... <3
Den bästa och värsta filmen jag nånsin sett!!!!!
Klicka på länken "Red Dog" under bilden, så kommer ni till Red Dog´s officiella hemsida, där ni kan se trailer´s och fler bilder!
Helt sjukt bra film!
Rekomenderar den starkt!!!!


 John & Red Dog

Red Dog


XOXO! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar