tisdag 3 januari 2012

Shopping..




Är helt inne i shoppingtagen nu...
Förstår inte varför faktiskt..!?
Men kommer in i perioder då jag bara handlar och handlar...
NU är en sån period....
Inte så mycket till mig... Eller jo... till mig också, men mest till HUNDARNA! :)

Köpte ju en bakmaskin till mig själv.. eller ja... jag och mamma köpte tillsammans till oss..
Köpte mig ju ett par skor att promenera i.
Har även köpt ett vintertäcke till Tyson på Granngården.

Idag har jag och mamma varit på Hööks i Kållered.
Köpte 2 täcken till Tyson (ett regntäcke och ett ulltäcke) och en tröja till mig själv.
Åkte till Börjes också..
Där blev det en bok, några leksaker, en magväska och 20 kg morötter.. :)

I love shopping! :D

Mycket givande dag med andra ord! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar