måndag 23 januari 2012

Vardagslyx!!

Dagen idag är Måndag.....
Virdiga måndagar...
Men just den här Måndagen har varit riktigt bra faktiskt!

Blev visserligen lite sen till jobbet p.g.a halkan, men jag kom fram hel och ren iallafall.. :)
Bad om att få byta ledig dag tills i morgon, men då vi redan är många i morgon så fick jag ledigt både imorgon (Tisdag) OCH på Onsdag! *weeeiihooo* (LYX)

Mamma har ju gått och köpt sig lite nya möbler till köket, vilket innebär att jag äntligen har fått "båtbänken"! :D
Har alltid sagt att jag så gärna skulle vilja ha just precis en sån.. och nu fick jag den! (LYX)

Så halva dagen har ägnats åt att möblera om lite här hemma faktiskt...
Blev riktigt, riktigt bra och jag är svin nöjd!
Skall se om jag kan ta lite bilder i morgon och lägga upp åt er :)

Morgondagen, som helt oplanerat blev en ledig dag, kommer att ägnas åt STÄDNING!!

Ibland behöver man få göra om lite hemma, byta någon möbel, byta gardiner, köpa någon ny dekoration, som gör att man får en kick.
Att det blir roligt att städa och fixa det snyggt hemma.

Så i vardagsrummet blev det ju "båtbänken" och en ny ljusbricka, nya mattor till badrummet, min pärmvägg blir klar i morgon till övervåningen, vilket gör att jag blir av med alla kassarna med pärmar, upp med den gamla TV-bänken, som i sin tur blir ett databord.. så jag kan få hem min stationära dator med alla bilder på. :)
Blir en sväng till Klovsten med massa skräp, vilket gör att jag blir av med allt skräp som står under trappan!

Herregud vilken bra dag det blir i morgon!!

Nu blir det lite mer kaffe och soffhäng framför TV´n en stund till innan det är läggdags.
Tidigt..? Jaa... jag vet.. Men man kan väl inte vrida på dygnet hur mycket som hellst.. ;)

XOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar