torsdag 19 januari 2012

Tänkt...

Nu har jag tänkte lite...
Har ju inte så mycket att skriva om ibland, då jag kanske inte har hittat på nått riktigt på ett tag. Hmm.. nja, inte mer än det vanliga som att jobba, städa, tvätta, äta, sova och promenera med hundarna vill säga.. ;)

Men så kom jag ju på... Film...
Det är ju "typ" ett av mina intressen...
På sätt och vis i allafall.. ;)
Jag gillar att köpa dom!!

Så eftersom jag tittar på en hel del film, så tänkte jag att jag kanske skall försöka "recensera" när jag har sett något nytt...
Jag har ju en hel del filmer på hyllan, så då har jag något att skriva om ett tag i allafall.
Fast det kanske inte är min grej egentligen..
Så kanske blir det "bara" veckans film eller liknande..
Det återstår att se.... :)

Såå.. jag börjar helt enkelt att rekomendera en film som jag såg i går...

Swing Vote
En man, En röst - många problem!

Året är 2004 och utgången i det amerikanska presidentvalet hänger nu bara på en enda man; Den arbetslösa livsnjutaren Bud, som inte vet ett dyft om politik!
Hur långt är kandidaterna redo att gå för att vinna den avgörande rösten?
Och vad kommer Bud att kräva i utbyte?

En amerikansk komedi med Kevin Costner i en av huvudrollerna.
Filmen är både roligt och lite sorglig på samma gång, då Bud har en väldigt engagerad och interligent dotter, som han nästa helt glömmer bort i mellan åt.

Det här är en film som jag rekomenderar starkt!
Politiskt insatt eller ej...
Det är är filmen som visar att ingenting är omöjligt, att det kan hända vem som hellst, när som hellst, var som hellst.

5 / 5 stjärnor får filmen utav mig!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar