söndag 29 januari 2012

Tjejkväll!

Igår hade jag, mamma, Kicki och Johanna tjejkväll igen.
Hade en jätte trevlig hemma hos mamma.
Middagen bestod av kyckling, potatisklyftor, vitlökskräm, champinioner, lök, paprika och sallad.
Ett recept som jag hittade på VV.
Svin gott var det! :)
Lägger upp receptet i ett eget inlägg.

Till efterrätt blev det Gino.. Som är så sjukt gott!
Frukt, mörk choklad och lätt glass... *Mums*

Sen hade jag hittat ett recept på recept.nu på en typ av paj.
Digistivebotten, kolakräm, bananer och grädde.
Det var också riktigt gott!! :)

Lägger in receptet på den tillsammans med middagen.... :)

Dagen har varit stillsam..
Har suttit och lyssnat på min Mp3 bok hela dagen.
Vikt tvätt har jag också hunnit med.
Och snart blir det middag!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar