onsdag 18 januari 2012

Nytt....!

Jag hittade någonting här på bloggen som heter "sidor".
Man kan skriva om sig själv, intressen, osv, osv...
Så numera har jag också "sidor".
Dom ligger under min lilla presentation.
Och jag har valt att ge mig själv en lite längre presentation, berättar även lite mer om både Rambo, Zillah och Tyson.

Kan ju vara intressant läsning för er som inte känner mig, som kanske läser ibland. :)

Idag är det Onsdag, och jag har ju haft min efterlängtade lediga dag.
Egentligen är det ju sovmorgonen som är det bästa!!

Under dagen har jag inte fått gjort så mycket.
Promenerat med hundarna, handlat lite mat, tankat bilen och röjt lite här hemma.
Hade egentligen planerat att städa hela dagen.
Men som vanligt så får jag inte gjort så mycket när jag är ledig. ;)

Det bästa för mig är egentligen att städa, tvätta, diska och alla såna där tråkiga grejer direkt när jag kommer hem från jobbet.
Innan jag äter och fastnar framför TV´n... ;)

Nu sitter jag här igen.. framför TV´n...
Fast i.o.f så är klockan 17:15, vilket betyder Greys Anatomy...
Då sitter jag alltid bänkad framför dumburken!

Snart blir det promenad med hundarna i regnet också... *uuuhhh*

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar