tisdag 24 januari 2012

Duktig tjej!

Jajemensan.. det är jag det! :)
Idag har det minsann röjtas här hemma kan jag lova!

Nya skänken är på plats, flyttat runt lite mer saker och håller nu på att städa som en tok.
Som jag skrev igår så är det ju en sån där kick man får av nya saker, som man kan behöva ibland för att få saker och ting gjorda.

Har röjt runt i massa skåp och lådor, tagit hand om alla papper och satt in i pärmar samt sorterat runt alla mina "lösa" saker.
I och med att jag fick "båtbänken" så fick jag ju helt plötsligt en väldigt massa mer försvaring.
Framför allt till saker som inte haft någon "egen" plats innan.. :)

Så det jag har kvar av dagens städning är att lägga en del saker på deras plats, tvätta klart (5 tvättmaskinen är snart klar), ta hand om tvätten, dammsuga och tvätta golven.
Skall ju dessutom se till att laga lite "riktig" mat i dag också, vilket jag inte fick gjort igår.
Så igår blev det bara lite yoghurt och hallon...
INTE  bra för min VV-karriär....

på VV fronten går det segt....
Står blickstill sen sist..
Kanske beror på att jag inte äter tillräckligt ofta, och då jag väl äter, så blir det stora potioner..
*uhhh*
Jaja.. nya tag i morgon..! :)

lägger in bilder senare..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar